Re: urzadzenie wielofukcyjne

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 23:04:49 MET

Użytkownik "Gemini" <gemini@wywaltoklub.chip.pl> napisał w wiadomości
news:dml0no$1j6p$2@news2.ipartners.pl...
> Chcę kupic urzadzenie wielofunkcyjne /skaner, drukarka w jednym/ do
> zastosowan domowych. Myslalam nad Canonem PIXMA MP 110 lub 130. Ale moze
> cos
> innego ? Moje "wymagania" : rozdzielczośc skanera 1200x1200 lub wiecej,
> drukarki by mozna było w miare wiernie wydrukowac foto 10x15cm z cyfraka.
> Najlepiej 4 tusze, no i cena max 500zł

Osobiście wybrałbym Canon lub Epson - w obu przypadkach
trwałe, a zatem oddzielone od zbiormika z atramentem, głowice.
Zatem tańszy zakup kardridży, bo wyłącznie z samym atramentem.
HP i Lexmark to inne założenia i odmienna technologia. Te głowice
można wtórnie użyć (bez pogorszenia jakości) do kilku razy.
Zintergowano je z pojemnikami z atramentem i to musi kosztować.
PIXMA 110/130 oparta jest na bardzo popularnych
kardridżach BCI-24. Istnieje na rynku mnóstwo zamienników
w bardzo przystepnej cenie - bez potrzeby napełniania.
Zamienniki HP i Lexmark to często wtórnie napełniane,
a wcześniej zużyte oryginalne kardriże. Stąd szeroko jest
rozpowszechniony skup zużytych kardriży HP i Lexmark.
Za Canonem przemawia też i to, że głowice nie są
zintergrowane z drukarką, w odróżnieniu od Epsona.