PII 450MHz widzi jako 300 MHz

Autor: Marcin K. <ciapek_k_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 22:07:03 MET

Witam !!!
Mam problem jak w temacie. Procek jest pod slot 1 na płycie BXcel pc100.
Gdzies wyczytałem, że można maksymalnie do niej podpiąć p2 500 MHz więc z
450MHz teoretycznie nie powinno być problemu. Procek jest kupiony na allegro
i pochodzi z jakiegoś IBM'a. Może jakieś inne napięcie było albo coś, ale w
biosie nie widze możliwości zmiany tego.
Jak ktoś wie jak to zrobić lub wie że sie nie da zrobić :-) to prosze o
odpowiedz.
Z gory dzieki.
Pzdr