Re: szkolenie Administrator Linuksa - reklama (ale napisana ręcznie)

Autor: Tomasz Motyliński <motto77_at_wp.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 17:29:55 MET

Jacek Fiok in <pan.2005.11.30.11.28.36.386327@fiokware.com> wrote:

> Od najbliższego poniedziałku (05.12) uruchamiamy 4-miesięczne szkolenie
> Administrator Linuksa.
> (...)
> łącznie jest to 102 godziny zajęć.
> (...)

To teraz żeby administrować systemami linuksowymi to wystarczy 102 godziny
szkolenia? :D A ja myślałem, że to całe lata edukacji i praktyk pod okiem
doświadczonych administratorów. :) Zdaje się więc, że zaszło drobne
niedopowiedzenie, a Pan chciał/powinien napisać "4-ro miesięczne szkolenie
podstaw administracji systemami linuksowymi".:)

> Nasza strona: http://akademia.linuksa.pl

Ja się odniosę tylko do tego: "chętnym umożliwiamy zdanie egzaminów
certyfikacyjnych Linux Professional Institute". Umożliwiać to Wy raczej nie
macie co, bo każdy chętny może do takiego egzaminu przystąpić. Fajny "chłyt
małketingowy" :P

Pozdrawiam

ps. grupy nie są od reklam, znaczy ta nie jest!

--
Tomasz Motyliński