Re: Problem z wejsciem do BIOSU

Autor: Jan P. Cieciński <jan_at_ciecinski.eco.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 15:50:08 MET

Arek napisał(a):
> Witam
> Mam problem z przejściem do BIOSu w trakcje uruchamiania kompa
> Do BIOSu można wejść jedynie przez zamiane taśm od HDD i nagrywarki czyli
> jak pierwszy powinien być wpięty dysk to jest wpięta nagrywarka i odwrotnie
> to przez zamiane taśm moge jednorazowo wejść w BIOS`a
>
> Dlaczego tak sie dzieje czy to może wina płyty głównej ?
>
> Moja płyta główna to ASUS A7V600-X - KT600, AGP, S-A

Witam!
Po prostu komputer za szybko startuje. Przerabiałem to w ubiegłym roku,
gdy złożyłem sobie kompa na tej płycie. Ja poradziłem sobie w ten
sposób, że wyłączyłem w BIOS "Quick Power On Self Test" (lokalizacja -
"Adwanced BIOS Features") oraz włączyłem "Full Logo". Po tych zmianach
zdąży się nacisnąć klawisz "Delete", bowiem długo trwa test pamięci
(skrócić można wciskając "Esc").

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl