Magictune brak regulacji monitora samsung 770p

Autor: mareK <momo102_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 15:45:40 MET

Witam
Mam taki problem kupilem monitor LCD Samsunga 770p i wszystko jest bajer
,ale zamiast przycisków do regulacji OSD ten model ma tylko oprogramowanie
Magictune, którym można wszystko regulować pod WinXP.
Mam karte graficzną GeCube z Radeonem 9550 i niestety to oprogramowanie
twierdzi ,że jest problem z systemem i odsyła mnie na strone Magictune,
żebym sprawdził czy karta jest kompatybilna z programem.
Tam oczywiście jest podana jako zgodna ,ale Magictune nie chce działać.
Na innym kompie z kartą geforce2 wszystko działa bez problemu.Pani z
infolinii twierdzi , że to wina karty skoro na innej działa ,ale z kartą nie
mam żadnych problemów tylko to Magictune nie działa.
Znalazłem taki program RadLinker i przy jego pomocy moge zmieniać parę
parametrów jasność kontrast i korekcje gamma,czyli przy dobrym programie
działaja regulacje.
Może ktoś ma jakiś pomysł jak uruchomić ten Magictune z tą kartą ,bo wymiana
karty jak poradziła mi pani z serwisu Samsunga nie ma sensu ,bo jaka mam
gwarancje , ze kolejna będzie współpracować z tym programem Samsunga.
Moze jakis inny program do regulacji?
Sterowniki zainstalowałem najnowsze bez efektu.
pozdr
mareK