Re: Mysz E-5 PS/2 .....

Autor: jcm2000 <piotrpio_at_o2.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 14:59:27 MET

news:dmjo73$881$1@polsl.pl...
> jcm2000 napisał(a):

>Albo masz coś
>nie tak z oprogramowaniem/sterownikami, albo rolka uległa
>po prostu uszkodzeniu/odlutowaniu.

Wiem że to sprawa nie warta większej uwagi ale ...mysz jest nowa !
 ...w Media Markt gdzie ją kupiłem zgłosiłem reklamację .... sprzedawca
podłączył pod win XP i twierdził że działałało wszystko ...(tego nie
widziałem - konputer stał poza zasięgiem mego widzenia ) ... a u mnie w
win 98 rolka nie działa ....poprostu nie daje mi to spokoju ...ale muszę
chyba o niej zapomnieć ... Może ta mysz wymaga jakiegoś
specjalnego-ichniejszego sterownika ....poszukam w necie . Pozdrawiam.