sprawo-pytanko (cd-r)

Autor: + Białoruś <NOSPAMOtralala76_at_go2.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 11:14:14 MET

powinno być jeszcze feat. OT, ale zaczną od tej grupy...
chodzi o to, że kupiłem sobie stacjonarny odtwarzacz mp3, no
i wszystkie płytki jakie nagrałem w swojej szybkiej
nagrywarce "skaczą" na tym odtwarzaczu...

pytanie, dlaczego? i co z tym fantem zrobić?

inna sprawa, tu już nie OT, nagrałem sobie taką płytkę 52x z
prędkością 4x i cuda... nagrała się bez problemó, ale przy
weryfikacji oczywiście się wywaliła... mój szybki odtwarzacz
też nie widzi na niej żadnych (poza jednym) plików... ale
gdy sprawdzałem na jakimś starym złomie to wszystko jest ok
z tą płytką (pliki są).

jaki z tego wniosek? czyżby nagrywarka (ta moja szybka) była
walnięta?