Re: 2xram - zwiechy, dlaczego?

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 10:58:31 MET

On 2005-11-30, Michal Lukasik <michu_l@tlenCUT.pl> wrote:
> Co najmniej? Tzn. jak długo? Bo 20 minut to stanowczo za mało - 20 godzin
> już by cos "mówiło".

Jesli to zasilacz jest winny, memtest86 nic nie da nawet w 20h, bo komp
nie jest obciazony.

> Próbować ze zmianą pamięci w gniazdach.

Dziekuje. Czy taka "niezgodnosc" pamieci jest czesta? Definitywnie
potrzebuje conajmniej 768MB i jesli nie wejdzie mi moja stara 256 to
bede musial dokupic co innego. A jak znowu bedzie niezgodne?

PS: w jaki bezpieczny (elektrostatycznie) i skuteczny sposob oczyscic
sloty DDR na pl.gl?

--
Marcin 'fv' Wojtczuk