Re: Kamera inetowa przez www/ip ?

Autor: <wishya_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 09:52:50 MET

> Opowiedz o sukcesach. Do tego zestawu zsampluj jakies swoje polecenia i
> puszczaj z glosnika "bierz go", "lezec", "nie sikaj" w zaleznosci od
> sytuacji :) To lepszy pomysl niz Solid Security :P

hehe dobre, ale nie chodzi o tresure via ip ;) Po prostu pies jest po operacji i
poniewaz nie mam mozliwosci siedziec z nim non stop w domu, chce kontrolowac,
czy nie pozera opatrunku na nodze. W razie takiej sytuacji pakuje sie w bryke i
jade wszystko zabezpieczyc ;) taki jest plan, ale jak wyjdzie, nie wiem.
W kazdym razie, zainstalowalem wczoraj webcamxp...niestety pomimo uruchomienia
serwera na stalym ip (oraz hint: komp z kamerka jest za routerem) z portem 8080,
nie przynosi spodziewanych przeze mnie skutkow...jestem w temacie lajkonikiem,
ale wydawalo mi sie, ze wpisujac swoje ip w przegladarce, zobacze tam po prostu
widok z kamerki. No coz, wpisujac zewnetrzne ip w przegladarce w komputerze z
kamerka zglasza mi sie router (pomimo wylaczenia opcji zdalnego dostepu)
natpomiast wpisujac ip z jakiegokolwiek innego komputera poza nazwijmy to
"wewnetrzna siecia", otrzymuje komunikat, ze "nie mozna otworzyc strony".
Poki co sie poddalem, bo nie jestemw domu, a nawet jakbym byl, to nie wiem, co
zrobic, zeby hulalo ;)

czekam na dalsze wskazowki

pozdrawiam
d.