Re: Pendrive - dwa pytanka

Autor: Szczepan Majdański <majdan_at_fr.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 00:48:17 MET

> z portu usb

chodzilo mi o nie przegrywanie mp3 ale o zasilanie; czy baterie sie wymienia
czy jest staly akumulatorek ktory sie i laduje
cos na wzor komorki

> yyy... nie? :-)

w sumie teoretycznie da sie to podlaczyc; subwoofer+glosniki; wzmacniacz
jest zasilanie z sieci a wejscie to jack takie jak w kompie no chyba ze
pendrivema inne wejscie;