Re: Laptop: Toshiba czy Asus?

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 00:17:41 MET

och.karol <och.karol@gazeta.usunto.pl> wrote:

> Przekonasz się za parę lat przy próbie sprzedaży kilkuletniego juz wtedy
> sprzętu...

No dobra - czyli co? Na razie mam 7-letniego (tak, tak :) ) Aristo, który
ulega właśnie biodegradacji (obudowa rozsypuje się w rękach jak piasek).
Będzie mi służył jako dodatkowa konsola. Ten Asus/Toshiba też pewnie w
przyszłości do takich celów posłuży, więc na razie nie kłopoczę się jego
odsprzedażą, a raczej wytrzymałością.

P.