Re: [skladanie komputera] sempron

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 22:47:00 MET

Eldiarr napisał(a):
> jaka plyta do semprona 2400+ i jaka pamiec do niej?
> zalezy mi na niskich kosztach...

Płyta Abit NF7, jedna z najlepszych na SocketA.
Pamięć byle jaka, ważne żeby odpowiednio dużo.
A tak w ogóle to dobrym rozwiązaniem by było też to, co napisał Łukasz
Ledóchowski.
I również polecam sklep Esc.pl, ostatnio robiłem u nich kolejne już
zakupy (Audigy2) i jestem bardzo zadowolony :)

> czy moge uzywac do tego starego zasilacza 230W?

Jak Ci sprzętu nie szkoda to czemu nie.
Jednak jak nie chcesz mieć problemów i pracować w ciągłym ryzyku za
zaintestuj w jakiś prawdziwy, dzisiejszy zasilacz.

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB DDR Kingston ]