Problem z karta graficzna...

Autor: Adamos <adamos7(tnijto)_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 22:17:08 MET

...witam, mam duzy problem z karta graficzna, ktora chce odkupic od szwagra,
a mianowicie jest to karta saphire 9550@9600pro ze zmienionym biosem i
przetatkowanym rdzeniem oraz pamiecia. Problem objawia sie tym, iz po
zainstalowaniu jej do portu agp mojego kompa, wogole komp nie rusza, jesli
juz to bez ekranu i hdd :( moj komp to:
celeron 2,6, plyta biostar u8799 z najnowszym biosem, dotychczasowa karta
radeon 9200se. Karta szwagra spokojnie chodzi na drugim kompie duron 900,
plyta soltek 75kav :( Wszelkie proby "obudzenia" jej na pierwszym kompie
zawiodly.
Moze jakis pomysl macie na ten problem ??? Bede wdzieczny za pomoc !!!

--
Pozdrawiam
Adamos