Re: MB i RAM

Autor: shocik <szocik3_at_tlen.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 18:07:46 MET

> Obojętnie.
> IMHO do gier - konsola
> A jeśli już komputer to nie ma sensu inwestować w lepszą płytę lub
markowe
> pamięci. Lepiej dołożyć do procesora i przede wszystkim grafiki.

noniestety musi byc komp - Chlopak chce oprocz gier miec mozliwosc,
pozniejszego podlaczenia do net'a
a jesli chodzi o MB tochce zeby mogl miec mozliwosc rozbudowania
systemu
bez zmiany plyty przez w miare mozliwosci jak najdluzszy czas.
taka juz mam dziwna zasade, ze najwazniejsza czesc kompa to MB.

Pozdrawiam