Re: Jakie cudeńko MP3 w sklepie proline na PREZENT, tak do 450 zł

Autor: Ola <ola_ziobro_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 18:00:19 MET

> Pytasz a player ( zwazywszy ze jest to grupa o PC sprzecie -wiec akurat do
> tego jeszcze NTG to wyrazasz sie w superlatywach (typu maja niskie ceny/

Pewnie znasz jakieś grupy bardziej adekwatne dla Playerów MP3 podłączanych
do sprzętu PC, to zapodaj, z łaski swojej, bo ja nie znam.

> to Twoj ulubiony sklepik/ i szerowki wybor towaru.
> CZyli .. 2 linijki textu dotyczacy samego produktu , 1 linijka
> dotyczaca
> Twoich mozliwosci i 3 linijki rekamy
> co kogo obchodzi to jaki jest Twoj ulubiony sklep ?
> pytaj konkretnie o towar - a to gdzie GO kupisz zostaw juz .. sobie .

Chciałam określić, w jakiś prosty sposób, grupę towarową,
następnym razem specjalnie dla Blesso wypiszę wszystkie 100 pozycji razem z
cenami.

Ulubiony, czy też nie, po prostu nie chciałam otrzymać propozycji np. z
MP3 Player: http://www.mp3player.pl/store/easyshop.cgi
gdzie ceny są znacznie wyższe a ja nie kupowałam tam nic jeszcze.