Re: Pseudo-Promocje w Komputroniku (promocja na zasadach nie-promocji; -)

Autor: Darek <bez_at_maila.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 16:23:11 MET

> Ja bym tej obudowy nie kupowal dlaczego?
> - jest strasznie glosno - wiatraczki to jakies maciupenkie sa przez co
> strasznie halasuja (rpm)

wystarczy jeden z tyłu wiatrak, fakt halasuje czasem, ale szybko sie
"rozkreca"" ;-)

> - dostep do jakiejkolwiek czesci (dysk, CD, RAM) jest na tyle utrudniony
> ze trzeba pol kompa rozbierac

wada minituryzacji jest wlasnie utrudniony dostep, ale bez przesady, to nie
obudowa dla "grzebacza" tylko do salonu

> - strasznie sie kurzy

bzdura, kazdy sie kurzy

> - przegrzewa sie (zawalenie kablami tego dopelnia)

bzdura, mam PIV 3,0 2 Mb cache i nie narzekam na temperatury
kabela sata i round kabel do DVDRW to zadne kable, fdd brak (czytnik kart)

> - slaby zasilacz

a tak, wymienilem na 270 mATX tez modecoma, radzi sobie swietnie