Re: można puścić celeron-a 300A bez wentylatora?

Autor: Froff <froff_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 15:39:31 MET

news:2005112914220700@grush.one.pl...

> Możesz zdjąć wentylator, ale daj duży radiator (np. taki
> od niektórych Pentium II/III) i zapewnij przedmuch powietrza
> przez wentylator zasilacza. Wtedy powinien sobie poradzić
> bez problemów.

Ale ten z zasilacza też chciałbym wyłączyć :)
Chodzi mi o całkowicie bezgłośny komputer.
Nie musi przy tym wcale być szybki co oczywiście nie znaczy,
że chcę go spowolnić bardziej niż trzeba.
Nie chcę też go w krótkim czasie uszkodzić.
Dlatego też chcę mu nieco zmniejszyć taktowanie.
Może np. w okolice 200 czy 166.

> Możesz też spowolnić wentylator na procesorze, będzie prawie
> bezgłośny a zawsze będzie wywoływał ruch powietrza wokół
> ożebrowania radiatora.

A nad tym się zastanowię.