Re: Tylko dla orłów - prawdziwa zagwozdka z brakiem dzwięku

Autor: <visitor123_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 12:54:05 MET

> Może masz modem? Ostatnio jakoś cudownie system przełączył mi wyjście
> dźwięku z karty dźwiękowej na modem. Skutkowało to kompletną ciszą i też
> jakiś czas walczyłem, zanim się zorientowałem, co jest grane.

Nie, nie mam modemu, w ogóle na tym komputerze nie używam sieci.
Natomiast co do poprzedniego postu - pisałem przecież, że usuwałem wszystkie
kodeki etc. Robiłem reinstalację właściwie wszystkiego poza systemem.
A co jest szczególnie ciekawe: wyobraźcie sobie, że oprócz tego, że jest cisza
to w dodatku na WMediaPlayerze nie ma żadnych zmian w oknie tzw.
wizualizacji!... Tak jakby naprawdę odtwarzana była cisza... A to jest przeciez
nieprawda...
Przyznam, że kompletnie nie rozumiem sytuacji...
Help, please...
Kuba