Re: Kamera inetowa przez www/ip ?

Autor: Paweł <billg_at_microsoft.com>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 12:24:44 MET

Użytkownik <wishya@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:41ef.00000036.438c0469@newsgate.onet.pl...
> czesc,
> nie wiem czy dobra grupa, ale warto sprobowac. Mam psa i chcialbym z pracy
> widziec, co on biedaczek przez caly dzien robi. Pozyczylem od kumpla
kamerke
> internetowa, niestety bez zadnego oprogramowania etc. Czy ktos z
grupowiczow
> moze mnie oswiecic, czy w ogole jest jakas mozliwosc, zebym mogl np. przez
www
> widziec obraz ode mnie z domu? Jak to zrobic?
> Bede wdzieczny za sugestie/rady/wskazowki.

Potrzebujesz oprogramowania do obsługi webcam.
Na przykład: WebcamXP albo VisionGS. Zresztą uruchom Google'a to łatwo
znajdziesz z pół tuzina podobnych.
Niektóre mają całkiem ciekawe możliwości jak na przyład zdalne sterowanie
kamerą poprzez net (o ile kamera ma taką możliwość - np. Logitech Sphere)
czy też obsługę własnego czatu.
Ale uwaga! Potrzebujesz zewnętrznego numeru ip. W przypadku jego braku
niektóre programy umożliwiają korzystanie z serwerów działających jak proxy,
lecz szybkośc takiego rozwiązania jest nienajlepsza.

--
Paweł
uwaga na hosting tpi.pl !!