jak rozkręcić HP onibook Xe3

Autor: mistus <mistus####SKASUJ_at_TO#####interia.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 12:07:55 MET

Witam,

proszę o pomoc. mam dwa notebooki HP Xe3 i było by fanie używać choć
jednego. ale w jednym umarła płyta główna (nie che ktoś kupić) a w drugim
jest coś spalone, sprzęt działa ale dźwięku nie ma jak włożę na raz kabel
sieciowy i myszkę, ale nie w tym problem. w bardziej działającym popsuł się
wiatraczek i stąd moje pytanie. jak rozkręca się te komputerki abym mógł
wymienić wiatraczek.

 pozdrawiam