Re: co oznaczają piski przy POSTcie ? laptop

Autor: Sernik <serserserWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 23:39:22 MET

> a to juz zalezy od tego ile jest pikniec, jaki to bios itd.
> ogolnie radze zajrzec do instrukcji obslugi.

raz się odpalił ale wymagał żeby nacisnąc F1 bo coś ma
z baterią, a potem już przy odpalaniu piskał
w necie wyczytałem że ciagłe piskanie ma szerokie znaczenia
od padu płyty po pamięci ;) ale drogą eliminacji odczepiłem
klawiaturę i zaskakuje ale prosi mnie o F1 którego nie ma ;)
więc jutro jadę po wode destylowaną i wymoczę kalwiaturę w niej po piwie
bo się nie rozkręca, myślałem przez chwile że to chip obsługi klawiatury
na płycie ale jak raz poszło to F1 i padzik dziłał to chyba sama klawiatura

pozdrawiam