Re: programowanie BIOSA - na innej płycie - po ataku Czrnobyla

Autor: kt - blondyna <bsz_kbednarek_at_op.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 18:51:06 MET

>        Zerwij naklejkę z kości, to się przekonasz.

Fktycznie jest ze mnie ..."blondyna"
 BIOS z naklejką AWARDa ma oznaczenie
SST PH 29EE010
150-3CF
961444-D
rozumien ze nalezy do rodziny 29E a nie 29F - w takim razie czy coś z
przeprogramowania bedzie pozytywnego? Jakie moga być konsekwencje próby
uruchomienia BIOSA 29F pod płytą przystosowaną pod 29E ??
Mam jeszce jeden bios z rodziny 29C (dokładnie ATMEL AT29C010A 12PC 9737 )czy
jego można by zaprogramoeać na płycie pod 29E i wstawic do płyty SOLTEKA
29F ?
Pyania moze dziecinne ale nieznam sie na specyfikacji technicznej - szukam
głosu osób które mają doswiadzenie w temacie-i od szczału udzielą mi
przestrogi by tego nie robić np: bo BIOS "wypłynie" = inne napięcia zasilające
 .