Re: Laptop - doradzicie cos?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 17:58:41 MET

Dnia 28.11.2005, gfm napisał(a):

> dla dziewczyny która tylko GG , emule i winamp :D

"DoDe" i "grajka" mogę zrozumieć, ale "muła" na przenośnym? W sumie do
tych dwóch zastosowań wystarczy dobra "komórka". No ale wtedy po co
komunikator? No a dalej jeśliby go wyeliminować to już lepiej "grajka
MP3". ;D
A jeśli już musi być notebook tylko do w.w. to wystarczy jakiś powiedzmy
P3 ~600MHz z rynku wtórnego.

> LOL;)

:D

--