Re: Jaka drukarka - tania eksploatacja b.ważna

Autor: Gupik <gupik1_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 15:18:19 MET

> Poszukaj na Allegro jeszcze tańszych zamienników. Ja do starego Epsona
> StylusColor 685 kupuję czarny po 8 zł, kolor po 12 zł.

jak możeć, [ jesli jeszcze w ogóle dostaniesz ] to kup Canona IP 3 - 4 -
5000 :) bo w Epsonach łatwo rozwalić głowicę, [ nie wiem jak jest w tych
nowczych R200\220 R300\330 ]

ps. i radzę nie kupować tuszy firmy ActivJet [ porządnie zapychają
głowice ] dobre tusze są firmy JetTec i Armor :)

ps. może juz wyszły zamienniki do Canona IP4200\5200 i tym podobnych ??
bo drukarki są dobre, tylko nikt ich nie chce kupowac.