Re: Warto w Laptopie arm z 512 na 1GB?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 14:58:40 MET

Użytkownik "Skylla" <skylla1@op.pl> napisał w wiadomości
news:dmes92$ksn$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Tia, do office 1GB ramu - no bez jaj...

A otwóż sobie kilka plików Excela po 20-40MB każdy, zobaczysz, co ram
daje. 1 plik 50MB Excela otwarty, powoduje u mnie, że Excel zajmuje w
pamięci w menagerze zadań 120MB, więc 5 plików i po zabawie przy 512MB,
a na wirtualnej z takim plikiem, to kawę można zdążyć wypić, zanim coś
tam doda.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!