notebook w granicach 5000

Autor: pabmar <pabmar_at_o2.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 12:56:50 MET

Witam.
Zamierzam kupic notebooka na raty, takiego ktory zastapilby mi domowego PC
( internet, troche relaksu - gry, filmy itp.)
Przeszukalem i porzeczytalem troche postow i przejrzalem kilkanascie modeli
notebookow roznych firm.
Max cena to 5600 z tego co widzialem.
I tu moje pytanie, czy ktos z was uzywa tego modelu, co o nim myslicie. Z
opisu wynika, ze ma wszystko co potrzaba + gratisy.
A6VA-Q039H ( H - win XP HE )
Znalazlem fajna stronke z porownaniem cenowym
http://skapiec.pl/site/cat/17/comp/63185
tylko tam nie ma opisow tego modelu. Jest jeden bardzo pozytywny opis na
komputroniku, ale to duzy dla mnie wydatek pieniedzy wiec wole sie upewnic.

Jesli tego nie polecacie to co kupic o podobnych parametrach. (procek na
sonoma, 512 DDR, X700 lub porownywalna, WXGA matryca, dysk min. 60GB )

Marcin
pozdrawiam
ps. moze NTG ale nie ma polskiej grupy o notebookach !!!