Re: dziwny dzwiek w oklolicy procka

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 12:10:55 MET

Dnia 28.11.2005, piotr.kantorczyk napisał(a):

> Mam ten sam problem, gdy procek uzywany jest w 95-100 % z jego okolic
> wydobywa sie dziwny, swiszczacy dzwiek, bardzo cichy ale jednak slyszalny.
> Kompter pracuje prawidlowo , raczej sie nie zawiesza, procek tez nigdy sie
> nie przegrzewa (nie byl podkrecany).
> Jezeli ktos mial ten sam problem i znalazl przyczyne bylbym wdzieczny za
> wskazowki
> moj komp. : athlon 2000+, plyta gigabyte k7 nforce2.

Podobno "zaglutowanie" cewek czasem pomaga w takich przypadkach.
Możesz też spróbować zmniejszyć napięcie dla CPU, albo zwiększyć i przy
okazji "podkręcić" - choćby dla samego testu czy pomoże. Sprawdź też czy
nie pomoże zmiana FSB i wyrównanie różnicy mnożnikiem (płyta na nF2 więc
nie powinno być problemów). Oczywiście to takie moje "gdybanie", ale może
akurat...

> zasilacz: codegen s 300w.

Jeśli masz możliwość choćby na próbę sprawdź z innym. ;D

--