Re: Jaki laptop do grafiki?

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 08:58:18 MET

Lukasz Andrzejewski napisał(a):
> mam zamiar kupic laptopa do pracy w photoshop, corel, after efect. Czy
> doradzilby mi ktos kto ma jakies doswiadczenie na temat obecnych modeli na
> rynku?. Dodam ze nie posiadam niestety wiecej gotowki niz 3800.
> Bede niezmiernie wdzieczny, dziekuje z gory.

Do grafiki laptop?
To chyba tylko tzw. desktop replacer?
Czyli cały komputer w obudowie laptopa ważący około 3-4kg
Myśle, że powinien mieć ekran 17 cali,
i dobrą grafikę,

jeśli mówimy o rozwiązaniach z technologią Centrino to coś co by mogło
się nadawać pewnie grubo onad 5-6 tyś. by kosztowało,

Jeśli na jakimś PIV albo AMD to dużo taniej, ale raczej też 5-6 tyś. i
czas pracy na baterii nie będzie powalający, może to być w granicach
1-1,5 godziny.