Re: Połączenie kabli USB przez zlutowanie

Autor: Arrakis <pawelr_at_vp.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 07:05:14 MET

Kompaner napisał(a):
> Witam!
> Ludzie, kurcze, nikt nie zlutowywal kabelków USB ze sobą!
> Podpowiedzcie coś!
> Kompaner

kiedyś lutowałem kabel USB ze sobą właśnie w celu przedłużenia go.
lutuje się bez żadnych przeszkód. kabel działa tylko uważaj ponieważ
jeśli przekroczysz pewną długość kabla to mozesz zapomnieć o prawidłowym
działaniu.
Ja tak miałem ze skanerem, niby wszystko ok, skaner był widoczny przy
włączeniu oprogramowania uruchamiała się zimna katoda etc, ale proces
kalibracji był nie do przeskoczenia. skrócenie kabla o jakieś 15 cm
oczywiście pomogło.