Re: Athlon grzeje si

Autor: Kapistran <turbomiot_at_gazeta.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 00:51:36 MET

zzz napisał(a):

> W przypadku karty graficznej spotkałem się już z przypadkiem, że grzała
> się tylko pod Windowsem - powodem był programik dostarczany przez
> producenta, który ją podkręcał

Jak sam napisałeś "powodem był programik...", system operacyjny nie ma
tu nic do rzeczy. To że użytkownicy instalują/uruchamiają różne programy
bądź też nie instalują odpowiednich sterowników może w niektórych
przypadkach powodować problemy. Jednak jest to wyłącznie wina
użytkowników lub tychże programów nigdy zaś systemu operacyjnego.