Re: LaserJet 5 a SIMMy 32 MB

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 22:47:02 MET

Dnia Sat, 26 Nov 2005 17:25:57 +0100, MadMan napisał(a):

> Operacja na tyle prosta, że sam bym pewnie zrobił mimo że zbytnio
> lutować nie umiem. Mimo to zrobi to ojciec, bo on umie :-)
Jest prosta ale mi sie nie chcialo :)
pozyczylem garsc simow od kumpeli i dwa z nich zadzialaly :-)
dorzucajac do tego jescze simma z 2mb i postscript jest juz niezle :)
Moze jak bedzie mi sie srasznie nudzic to sobie jedna 32 tak uruchomie bo
jeszce jeden slot mi zostal :)
Pozdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica