Re: Obudowa do HDD i wentylator?

Autor: <<>> Gozdek <<>> <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 22:32:36 MET

Użytkownik "nw" <news_groupsWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:43b9.000004a1.4389c4bc@newsgate.onet.pl...
> Na Allegro znalazlem tylko jedna obudowe do HDD (3.5") z wentylatorem.
Reszta
> jest bez wentylatorow. Czy lepiej zeby obudowa miala wentylator czy nie
musi
> miec?

Jak masz dysk pod 7200 obr/min to on sie w obudowie bez wentylacji ugotuje.
Im większa temperatura tym mniejsza zywotnosc dysku. Zrezsta kupilem kiedys
obutowe z wentylatorem tylko ten wentyl byl z boku i do tego maly, wiec sam
sobie zrobilem rusztowanie pod wentylator i zamontowalem nad kieszenia
wentyla o srednicy 8cm, do tej pory smiga a dysk juz mam od 2 lat i wszystko
chodzi bezproblemowo.

pozdro

--
--------