Laptop Toshiba Satellite S2800 - nie włącza się i miga dioda

Autor: Wiktor <wigru_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 22:18:41 MET

Witam,

   Mam takiego laptopa - Toshiba Satellite S2800 - i mam z nim problem. Po
zamknięciu systemu już się nie włączył. Po podłączeniu ładowarki też się nie
włącza, mruga tylko dioda zasilania w sekwencji 11212111, (1- krótkie
mrugnięcie, 2-długie mrugnięcie). Myślę, że to jakiś kod serwisowy. Kupiłem
używaną, testowaną beterię i dalej jest to samo, więc usterkę baterii
wykluczam. Czy może mi ktoś powiedzieć co się zepsuło i co oznacza to
mruganie?

--
Pozdrowienia, Wiktor
wigru(małpa)poczta.onet.pl