Re: Gdzie kupić dobry kabel USB z certyfikatem na USB2 ?

Autor: Prakocz <prakocz_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 22:10:15 MET

> Jak do niczego, dlaczego ?

Oryginalny kabel usb który otrzymałem z dyskiem zewnętrznym Maxtor jest
gruby
w oplocie i na tym kablu dysk pracował poprawnie.
Mój dysk jest urządzeniem USB2 i na oryginalnym kablu był szybki jak
przystało na urządzenie USB2. Niestety uszkodziłem kabel i kupiłem zwykły
kable za 7 zł i teraz mój dysk jest widziany przez komputer jako USB1. Po
zastosowaniu firmowego kabla który był na wyposażeniu monitora eizo jest
znacznie lepiej ale od czasu do czasu pojawiają się jednak zakłócenia, mam
 skaner na usb i ten kable też nie jest dobry.
Tylko ten kabel gruby z ekranem ( taka plecionka) działał poprawnie.