Re: jaki laptop do pracy?

Autor: Arek <arek_at_dot.one.plsd>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 20:59:25 MET

Użytkownik "PaRaGaS" <look@my.sig> napisał w wiadomości
news:dmcjgi$1f4$1@inews.gazeta.pl...
>w laptopach nie rozeznaje sie zupelnie, a rodzicielka potrzebuje do pracy
>:)
>
> bedzie to (mam nadzieje, ze tym razem na pasjansie sie nie skonczy) -
> office, lotus notes i jakies firmowe oprogramowanie (pakiet dla agentow
> commercial union, symulacje itp.). takze bajerow zadnych nie potrzebuje,
> tylko wygodna klawiature, solidna obudowe i niezbyt wielki ciezar. mile
> widziana obsluga bezprzewodowych sieci :). prog cenowy - jak najtaniej..

Tak jak kolega wyzej zdecydowanie polecam IBM'a. Przy kupnie uzywaneg owarto
zwrocic uwage przede wszystkim na matryce (czy nie ma dead pixeli, plam,
itp), dysk (czy nie rzezi i nie ma bad sectorow), no i oczywiscie baterie.
Polecam T21 badz tez R30 czy A21. Przedzial cenowy 1000zl - 2000zl. 1600zl
to jednak optymalna cena za takiego laptopka.

pozdrawiam.