Re: PocketPC

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 20:43:49 MET

Atlantis, napisales:
> Co można na czymś takim zrobić?

Sprawdzić pocztę, pobuszować po prostszych stronach, zaplanować najbliższy
miesiąc, pograć w jakąś strategię czy darmową grę logiczną, poemulować
starsze konsole, posłuchać MP3, obejrzeć film, skorzystać z dobrodziejstw
nawigacji satelitarnej, zainstalować kalkulator naukowy...

> Jakie parametry musiałby mieć taki palm, żeby uciągnął MP3, jakiś film,
> prosty pakiet biurowy do przeglądania i prostej edycji dokumentów, no i
> neta przez BT?

Coś z xScale wystarczy. Choć osobiście skłaniałbym się ku PalmOS. Do tej
pory używałem PocketPC (Windows), ale podobieństwo do PC (i - fakt - idąca z
tym w parze elastyczność) z czasem zaczęło mnie męczyć.

> Ile trzeba wydać na taki sprzęt z drugiej ręki?

600 zł? Lub dużo taniej, jeśli dopuszczasz ślady używania i zużytą baterię.

To tak gwoli informacji, bo to NTG.

k,