Re: krotkie pyt o uzywany monitor

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 20:32:05 MET

> mój Daewoo CMC-1427X z grudnia 1997, ma się świetnie
> zakonserwowany dymem papierosowym

Używane CRT sprzedawane na Allegro bardzo często pracowały w biurach -
co najmniej 12h na dobę. Wtedy ich żywotność znacznie spada. Nie znam
dokładnych liczb.
Mój monitor utracił ostrość już po ok. 2 latach, ale to był Highscreen
Vobisowy, czyli nienajlepsza marka. Widziałem też już zarówno monitor
7-8 letni, którego jedyną ułomnością było wolne rozjaśnianie się (po
włączeniu komputera widzieliśmy od razu pulpit), jak i monitor 3-4
letni, na którym już nic nie widać (trzeba oglądać filmy w ciemności
albo używać rozjaśniania z karty graficznej).