problem z odtwarzaniem dzwiekow w grach

Autor: woju <woju_at_rtk.net.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 19:10:17 MET

witam

mam nastepujacy problem : w kilku grach (fear , call of duty2 ) po
kilku/kilkunastu minutach grania wystepuje nagle zawieszenie gry z
jednoczesnym odtwarzaniem charakterystycznego dzwieku - buczacego ,
jakby zapetlonego , po kilku sekundach wszystko wraca do normy i
powtarza sie po kolejnych kilkunastu minutach , dodam ze obie gry chodza
plynnie , a redukcja jakosci grafiki do poziomu znacznie ponizej
mozliwosci sprzetu nic nie dala -problem wystepuje nadal , podobnie nic
nie dalo zredukowanie sprzetowego przyspieszania dzwieku do zera

podejrzewan ze roblem moze tkwic w starych kodekach audio ,
odinstalowalem wszystkie zestawy codekow , bez efektu , wydaje mi sie
jednak ze pozostawiaja one po sobie jakies smieci , w panelu sterowania
w zakladce z kodekami widnieje kilkanascie pozycji ( m in fraunhofer ,
msg711 , tssoft )

co powinienem teraz zrobic i ew. w jakiej kolejnosci instalowac
sterowniki i kodeki ?

mam sb live , drivery aktualne