Re: Toshiba m1712 i płyty DVD+RW

Autor: Marcin Machała <czi_at_poczta.fm>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 18:17:19 MET

Dnia Sun, 27 Nov 2005 14:26:18 +0100, MadMan napisał(a):

> Bzdura. SOA#1 - u mnie działa :-)

Najlepsze jest to, że miałem wcześniej płytkę DVD+RW i ją odczytało, z
błędami, ale odczytało. Znajomy nagrał mi na nią coś innego i tym razem już
nie czyta.

> Spróbuj, ale nie gwarantuję... Poszukaj na www.firmware.fr.st i wgraj

Narazie nie mogę wejść na stronę (wczoraj też nie mogłem). Błąd 500 ;).

> modyfikowane - w końcu gwarancji i tak już nie masz.

Fakt. Zresztą, w razie niepowodzenia i uszkodzenia napędu będę miał powód
do kupna wreszcie nagrywarki DVD ;).

> Aha, jaka to płyta? Powodem nieczytania może być jej słaba jakość (ja mam
> Dysana produkcji bodajże Philipsa i mi czyta).

Nie pamiętam jaka to była płyta, bo to była od znajomego, ale jak pisałem
wyżej poprzedmio dało się ją odczytać.

--
Pozdrawiam
Marcin Machała alias Prankster13