Problem z kartą graficzną S3

Autor: Bluefish <BluefishNIEDLASPAMU_at_plusnet.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 13:43:46 MET

Witam !

Zostałem poproszony o przywrócenie do życia dość starego komputera
opartego na procesorze Pentium III (chyba 350 Mhz). Karta graficzna to
S3 (Trio ?) na AGP. Problem jest taki że karta chodzi tylko podczas
ładowania się systemu operacyjnego w trybie tekstowym, jednak gdy tylko
następuje przejście do trybu graficznego to monitor gaśnie i nic nie
widać. Próbowałem zainstalować w tym kompie karte Matrox G400 jednak
wtedy komputer wcale nie ruszył i słychać było długie sygnały (jakiś błąd).
Mógłbym co prawda kupić na allegro jakąś tanią karte, i sprawdzić czy to
coś pomoże, jednak jeśli to by nie zadziałało to szkoda by było tych
kilka złotych.
Jeśli ktoś z was ma jakieś pomysły co to może być to byłbym wdzięczny za
    podpowiedź co z tym zrobić.

PS. Testowane na windowsie 98 i linuksach (Mandriva 2005 LE, i wszelkie
dystrybucje typu live)

pozdrawiam Bluefish
GG : 6350781