zasilacz - jaki - konkretnie

Autor: kpt zbik <SVUX_at_OIPNXU.OWJ>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 02:14:02 MET

ponieważ mam problem z zasilaczem firmy krzak, teoretycznie 400 watowym,
który czasem resetuje mi kompa (kiedy wzrasta pobór mocy, np przy wirującym
DVD) a czasem nie pozwala odpalić kompa i generalnie jest do kitu i niedługo
poleci przez okno - mam pytanie:

Jaki zasilacz (marka i model atx-owy oczywiście) mam sobie kupić?

Poniższe warunki musi on spełniać od najważniejszego do najmniej ważnego:

1) moc wystarczająca do zasilania procesor + płyta + grafika + Lan + 2 dyski
twarde + nagrywarka DVD + karta TV
2) musi być niezawodny i trwały i najlepiej żebym już zapomniał że istnieje
takie coś w kompie
3) w miarę cichy (z podkreśleniem na w miarę)
4) kosztujący nie więcej niż 150 zł (a najlepiej jak najmniej)

Szczerze pisząc nie znam się kompletnie na zasilaczach, nie wiem jaka firma
robi dobre a jaka złe i liczę na waszą pomoc.
Z góry dzięki i pozdrawiam