SPDIF na Asus A7N8X-X i Dolby Digital 5.1.

Autor: Marcin Baliniak <marbalon_at_o_dwa.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 23:02:16 MET

Witam!
Mam pytanie co do odpalenia dzwieku 5.1 przez wyjscie SPDIF na w/w płycie.
Połączyłem ta karte z zewnętrznym zestawem głośniki 5.1 i karta Extigy
przy pomocy kabla Coaxial. Jak odpalam dzwiek z filmow DVD to na Extigy
zapala sie dioda Dolby Digital i ladnie graja wszystkie glosniki 5.1.
Ale jak sprawić aby defaultowo sygnał był przesyłany w systemi 5.1?
Jak odpalam test głośników z Mixera od dzwiekówki na płycie to słychać
tylko przednie głośniki, jak odpalam dzwiek z winampa to tylko stereo
no i filmy w AC3 niestety tez tylko w przednich glosnikach słychać.
Czy nie da sie jakoś tego zapiąc aby dzwiękówka z płyty głównej
(Realtec ALC650) wysyłał wszystko w standardzie Dolby Digital tak aby
działało 5 głośników?

Pozdrawiam,
Marcin Baliniak.