Re: dla upalaczy prockow

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 22:39:16 MET

Dnia 26.11.2005, ggs napisał(a):

> Oczywiscie ze nie. Ale majac juz pomysl na wypuszczenie czegos podobnego i
> analiza bledow/mozliwosci/recenzji produktu konkurenta moze pomoc
> zapobiec/usunac ewentualne takie wlasnie niedociagniecia u siebie.

No właśnie. Więc dlaczegoby nie uczyć się na błędach innych?
Zastanawiało mnie też zawsze to, że np. na rynku motoryzacyjnym, gdy
któryś z producentów wprowadzi coś innowacyjnego to od reszty oczekuje się
tego samego lub wprowadzenia czegoś lepszego, a na poletku Intel vs. AMD
to już takie posunięcie jest "beee", wręcz niedopuszczalne.
Takie są prawa rynku, konkurencja nie śpi, a nam (klientom) może to wyjść
tylko na dobre.

Ps. Nie mam "klapek na oczach" i nie preferuję produktów, któregokolwiek z
producentów. Wybieram po prostu to co uważam w danym momencie lepsze
stosownie do zastosowań.

--