Re: dla upalaczy prockow

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 22:10:36 MET

Dnia 26.11.2005, ggs napisał(a):

> - Osloniecie rdzenia
> - EIST z notebookow czyli C'n'C
> - Dual Channel zaistnialy w pamieciach RAMBUS (tu w sumie nie chodzi stricte
> o CPU ale o reszte platformy)
> - 64 bity (Itanium , co prawda to nieco inna bajka no ale jakby nie bylo
> chodzi o CPU)
>
> To tak na szybko. No ale jezeli nawet byloby to "malpowanie" to i tak
> przyznam skutecznie i z glowa zrobione.

Nie będę z tym polemizował, bo nie w tym mój cel, każdy z CPU obu
producentów ma swoje wady i zalety i kto śledzi rynek zna je i wybierze
zgodnie z tym co uzna za lepsze. Śmieszą mnie tylko "krzykacze" mający o
tym "mgliste" pojęcie i byłem/jestem ciekaw co też napisze Misio, teraz
pewnie po prostu przepisze. ;D
Pytanie do Ciebie. Tylko czy nawet gdyby było to "małpowanie" to czy
uważasz, że wprowadzenie takich zmian technologicznych jest możliwe od tak
sobie? Intel robi "coś" to AMD miesiąc później też. Przecież to nie jest
decyzja typu dziś robimy lody kakaowe jutro malinowe.

--