Re: GF6600GT AGP - dylemat taktowania

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 21:55:38 MET

Sander napisał(a):

> No bo karty tak mają już chyba ponad 2 lata, a Ty się temu dziwisz,
> jakby to była jakaś nowość.

Dla mnie to nowosc - naprawde - nie kumalem tego :) Mialem GF2
MX400/64MB przez ponad 2 lata i niedawno zmienilem calego kompa dopiero...

> Karta sama się przełącza.

No przeciez napisalem, ze w testach 3D jest roznica jak ustawie GPU na
500MHz samemu przy pomocy V-Tune II w porownaniu z domyslnymi
ustawieniami (ze niby samo sie ma taktowanie przestawic na to 500MHz). W
3DMark2005 jest roznica niemal 1000 pkt wiec co mi tu lipe wciskacie co?
Jak nic nie ustawiam jest jakies 2500 pkt a jak przekrece samemu do
500MHz jest prawie 3500 pkt - i co Wy na to???! I niby czemu taka
roznica w tescie - przeciez gdyby sie karata sama przestawiala na 500MHz
w trybie 3D to wynikipowinny byc identyczne (bez wzgledu na to czy
wymusze taktowanie 500MHz czy tez rzekomo sama sie przestawi). :)

Pzdr OMSON