Re: Jaki UPS do serwera ?

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 21:23:45 MET

frulik <frulik_NO@SPAM_wp.pl> wrote:

> Nowy pewnie nie, ale faktura konieczna i gwarancja też by się przydała.

            W takim razie jesli szkola ma w miare elestyczne podejscie to
rozgladaj sie za takim APC Smart 1000-1400 po przegladzie i z nowymi
akumulatorami. W kwocie sie zmiescisz, te UPSy, nawet uzywane, sa wyraznie
lepsze od tego co jest na rynku w porownywalnej kwocie 300-500 zl, a na
Allegro jest troche firm sprowadzajacych sprzet poleasingowy, ktore
wystawiaja faktury i kulkumiesieczna gwarancje.

> Generator odpada. Czy to znaczy, że do UPS'a trzeba jeszcze akumulatory
> kupować oddzielnie ?

            Oczywiscie nie, chodzilo mi o to ze na rynku nie ma akumulatorow
ktore ladowalyby sie w miare szybko. Po rozladowaniu prawie do zera trzeba
te kilka-kilkanascie godzin ladowac do osiagniecie pelnego naladowania.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl