Re: dla upalaczy prockow

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 21:21:33 MET

Dnia 26.11.2005, Misio napisał(a):

> Żadna propaganda a goła prawda.

Owszem, ale do tego procka były też zalecenia producenta jak się z nim
obchodzić. Analogicznie - wkładasz żarówkę do mikrofalówki? ;D

> Buraki z amd NIE CHCĄ (!) pamiętać tamtych czasów kiedy to amd strach było
> kupować.

Ja tam nigdy nie czułem przed tym strachu, zapewne wszyscy "świadomi"
również.

> Teraz chodzą z łbem do góry jakie to amd fiufiu , a wszystko to tylko
> dzięki powielaniu pomysłów Intela odpowiednio poprawionych i
> unowocześnionych.

Aleś mnie tym postem ubawił. :D
Nie odezwałbym się by nie karmić... ale strasznie mnie ciekawi jakież to
"pomysły Intela" według Ciebie (albo kolegów z piaskownicy) są powielane?

--