Re: [Ogloszenie] Nabór do zespołu PCCentre.pl

Autor: Włodzimierz Wojtiuk <wwojtiuq_at_wp.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 18:02:20 MET

Użytkownik "Marek " <geo33@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:dm9set$m1g$1@inews.gazeta.pl...

> Zapraszamy Cię do wstąpienia w szeregi naszej redakcji! Gwarantujemy Ci
> ogromną satysfakcję z pracy oraz możliwość rozwoju zainteresowań.

mam już rozwinięte

> publikowaniu treści Twojego autorstwa na łamach PC Centre, już teraz
będziesz
> nabywał(a) doświadczenie, które w przyszłości może zaprocentować.

może , ale nie musi, a "my" już teraz nabywać bedziemy co innego ;)

> Koszmary,
> które będą nierozłączną częścią Twoich snów po przyłączeniu się do nas,
> sprawią, że praca będzie świetną wymówką, aby nie kłaść się do
spania&#8230;

nie mam koszmarów, lubię się wysypiać do 9 rano i ???

(ciaaap)
> Obecnie poszukujemy:

(ciaap)
> - programistów piszących skrypty PHP, Java, JavaScript oraz osoby dobrze
> znające język XHTML.

gotowe pracować jeno dla własnej satysfakcji, a utrzymujące się z odsetek od
kapitałów
odziedziczonych po przodkach

> Zapewniamy:
>
> - nawał pracy w młodym i kreatywnym zespole, który tworzy jeden z
najlepiej
> rozwijających się i cenionych portali w Polsce,

młode zespoły słuchają obrzydliwej muzyki wpływajacej destrukcyjnie na pracę
mózgu,
nie szanują postów, nie potrafią pić czystej itd.

Wlodek ;)