Re: ktory radeon 9800 pro lepszy?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 15:53:01 MET

H napisał(a):
> Czysciutko masz w tym kompie... u mnie nonstop zbiera sie kurz :( Jak
> zrobic zeby kurz nonstop nie nachodzil?
Dzieki.
W pokoju mam syf niesamowity (w zasadzie to nie pokoj tylko warsztat,
ludzie chodza w butach, pala fajki, kot biega i futro gubi, uzywam
narzedzi typu szlifierka/wiertarka/papier scierny itp wiec szyfu co
niemiara). W kompie jest czysto dzieki temu ze jest w miare szczelny, z
przodu obudowy powietrze wciagaja 2 wentylatorki 80x80 (arcitc, a
jakze), przed ktorymi sa zamontowane filtry powietrza -
http://www.tme.pl/arts2/pl/razem/went36.html takie gabeczki po 2zl, co
jakis miesiac je wyjmuje i wytrzepie/wywietrze, co jakis czas wymienie.

Minusem jest to, ze musi byc zawsze mocniejszy "wdmuch" do kompa z
przednich wentylatorow, niz wyciag z tylnego + zasilacz - inaczej w
komputerze bedzie podcisnienie, ktore wciagnie kurz i powietrze przez
dowolne szpary (np przez wnetrze flopa, cdromu itd). Wtedy jest jeszcze
gorzej niz bez filtrow, bo czytniki zapelniaja sie kurzem i padaja
natychmiast. A dzieki _troszke_ mocniejszemu wdmuchiwaniu powietrza niz
wyciaganiu z obudowy - wszelkimi szparami powietrze sie wydostaje ,
zamiast wlazic razem z kurzem.