Problem z kompem :(

Autor: Krzysztof Winnicki <kwinnicki_at_go2.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 14:05:33 MET

Witam

Mam taki oto problemik.

Otwieram winampa, leci muza, skończy się jeden kawałek, dalej już lipa,
stoi, nie chce się następna włączyć.
Przeinstalowałem winampa na nowego, potem na starego... i ciągle albo leci
tylko jedna piosenka, albo tuż przy starcie pojawia się "winamp.exe
wygenerował błędy i będzie zamknięty....." no i się zamyka :)

Problem tkwii nie tylko w winampie.
W tej chwili uruchamiam skype'a i pojawia mi się ten sam komunikat, że
"skype.exe.........." i się nawet nie otwiera :]

Godzinke temu problem ten pojawił się z Iexplore.exe...
Większość programów nie chce mi się odpalić.

Wczoraj robiłem format, gdyż zmieniałem płytke główną i proxa, wszystkie
sterowniki zainstalowałem, system w2k, sp4, antywir NIS 2004 + najnowsze
aktualizacje - zainstalowane od razu po instalacji systemu, jeszcze przed
przeglądaniem stronek.

Mój sprzęt:

Celeron D 2,8
Intel 865 GBFL
Ram 2x512 ddr 400 mhz na dual-chanell
Grafa Radeon 9600 pro 267 mb - chociaż nie wiem
czy to ma jakiekolwiek znaczenie.
No i 2 dyszczki, 80 + 120 gb.

Poradźcie mi, co mogę zrobić, nie uśmiecha mi się ponowne formatowanie dysku
:(

Pozdrawiam
Krzysztof Winnicki